lørdag 12. mars 2011

Til skjønne Emma ♥

I kveld hadde jeg egentlig store planer om å få satt endel av smykke-ideene mine ut i livet, men med to aktive 2 åringer i huset som bare vil leke og ha kos, og et hus som formelig skriker etter en omgang med vaskebøtta, så ble det ikke tid til å lage så mye som jeg hadde håpet på likevel....
Men hva gjør vel det, når jeg kan fortsette i morgen :))

I morgen skal vi i bursdag til Emma som blir 6 år. Emma er ei hærlig jente som vi er onkel og tante til, så da tenkte jeg at jeg ville lage bursdagsgaven til henne denne gangen, i stedet for å kjøpe en.
Og det jeg endte opp med var et søtt lite sett bestående av armbånd laget av klare og lys rosa Swarovski-krystaller, pyntet  med sølvhjerter, og et smykke med en engel på og to små hjerter


Armbåndet med dette mønsteret liker jeg egentlig best å tre på smykkewire, men siden det er en liten jente som skal ha dette, så har jeg tredd det på strikk.
Enkelt og greit å ta av og på for små hender.






Tror dere Emma blir glad for dette?? Håper det 
Legg gjerne igjen kommentarer :))

Ellers så har jeg oppdaget bloglovin, et supert nettsted hvor du finner oversikt over mange blogger, rangert etter hvor mange følgere de har.
Og for å få mer blest om bloggen min og kanskje få litt salg på Eplabutikken min, så blir jeg veldig gla om dere melder dere som følgere Linken finner dere på høyresiden på blogge min.
Jo mer oppmerksomhet jo bedre, eller hva :)
Kanskje....jeg skal lage dette som en give away??
Den som venter får se :)

Minner også om armbåndet jeg har på salg, det finner dere her. Knalltøft både til dongeri og finkjolen.

Men nå roper senga på meg, i morgen er det min dag å stå opp med ungene, så da er det vel bare å logge av for i dag :)

Blogges igjen i morgen


♥  M  ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...