søndag 20. mars 2011

Hemmelig perlevenn ♥ og Designs by M sin egen Facebook-side :)

Da har jeg fått pakke i posten igjen fra min hemmelige perlevenn, som i det siste har vært plaget med syke barn, glatt føre og som i følge copyright loven kaller seg en tyv.... fordi hun spurte fint om å få bruke mitt design som inspirasjon til noen kjempefine armbånd som hun laget :)
Og det fikk hun selvfølgelig lov til, så tusen takk for nydelig pakke Christina ♥♥Bilder av Christina sine lekre armbånd finner du her  ♥

Pakken var helt super, satt sammen av mye forskjellig, alt ifra lekre ark som kan brukes til feks. scrapping, til nydelige swarovski-krystaller, store perlehetter og noen store vridde glassperler som jeg må fundere litt på hvordan jeg skal bruke:)
Og på toppen av alt hadde hun også lagt ved en pose med godsaker til Mille og Noah, noe som ble tatt i mot med gledeshyl og påfølgende sukkerkick ;)
Hærlig!






Ellers så har Designs by M laget seg egen Facbook-side, og setter stor pris på om dere vil klikke på LIKER - knappen dere finner her , 
 eller bruke LIKER knappen her inne på bloggen min.
Og inviterer dere vennene deres til å like også, så blir jeg enda gladere

Og til slutt en liten oppdatering på søndagens storparty :
Det gikk veldig bra, og ca 55 damer møtte opp for å benytte seg av alle de gode tilbudene. God stemning og 4 fornøyde arrangører :)
Dette kommer vi garantert til å gjenta, så rakk du ikke å være med denne gangen, så byr sjansen seg igjen om ikke så alt for lenge.

Minner også om Give Awayen som jeg har gående, den finner du her her
Klikk deg inn å delta, så blir kanskje du den heldige vinneren som jeg trekker 1. april.

Blogges snart igjen!

♥  M  ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...