onsdag 30. mars 2011

Homeparty og enda flere øredobber ♥

Idag blogger jeg for en gangs skyld før jobben, forandring fryder :)
Jeg skal være med på sen åpning på en ny butikk i ettermiddag, og så rett videre til homeparty hjemme hos Britt Sissel, så da ligger det an til en hektisk dag.
Men det er jo akkurat slik jeg liker det

Britt Sissel selger Me & I klær på homeparties, og av og til så slår vi oss sammen og viser både klær og smykker sammen.
En kombinasjon som fungerer helt supert :)
Vil noen av dere at vi skal komme å ha homeparty hos deg, så er det bare å si fra, så tar jeg med meg smykkene og Britt Sissel og kommer innom

Inspirert av våren, så har jeg laget litt flere øredobber i hærlige vårfarger.
Jeg har også laget et par øredobber på bestilling til en kunde, som trengte de i turkis og svart for å matche et antrekk hun skal ha på seg i helgen
Jeg synes de ble kjempefine :)


Svarte og turkise Swarovski-krystaller.


Blå swarovski-krystaller, stardustperler og et forsølvet løvanheng.


Lekre stardustperler.


Nydelige lilla swarovskier, forsølvede perlehetter og løv.


Amethyster og anheng med små hjerter og vinger på.


 
Blå Swarovskier og en mynt som anheng.


Lilla swarovskier og gyldne stardusperler på gyldne creoler.


Blå swarovskier med anheng formet som små løvblader.

Det var det jeg hadde å vise dere idag. Øredobbene kan selvfølgelig lages i andre farger også.
Ha en super dag videre!

♥  M  ♥

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...