søndag 6. mars 2011

Har du lyst......

til å bli med på storparty på Lerstad Grendahus 20.mars???
Og kanskje har du lyst til å være vertinne også??

20. mars skal Liv holde Perfect Home Party på Lerstad Grendahus, og jeg skal være der med smykkene mine, og da er DU invitert!
Har du lyst til å bli med eller være vertinne, så ta kontakt med meg pr mail så snart som mulig, så jeg får booket inn deg og vennene dine.
Det er begrenset antall med plasser, så først til mølla....
Disse partyene bruker å være veldig populære, Perfect Home sine produkter er kjempefine og til en god og fornuftig pris, så her finner man noen for enhver lommebok og smak.
Anbefaler at du tar en ringerunde til venninne dine og melder deg på :)

Legger også ved invitasjonen fra Liv ;

Hei hei;)

Jeg er forhandler for perfecthome og skal holde stor party søndag 20 mars på Lerstad grendahus , også tenkte jeg at du kanskje hadde hatt lyst til å være vertinne?
Du får de samme gode fordelene som om du skulle holdt party hjemme hos deg selv, dvs, en gratis avtalegave fra katalogen, samt inntil 4 valgfrie halv pris varer for inntil kr 2500;)
Vi bruker å ha det veldig koselig meg mye flotte demovarer, loddsalg med flotte premier samt kake og kaffe;)
Gå inn på www.perfecthome.no for å bla i katalogen så ser du litt av det vi har å tilby..flotte kvalitetsprodukt til gunstige priser;)
 
Så jenter og gutter, hiv dere rundt. Her har dere muligheten til å få pyntet både huset og dere selv ;)
 
♥  M  ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...