fredag 4. mars 2011

Marked i morgen !

Den siste tiden har jeg som tidligere nevnt laget nye smykker til markedet som er i Korsatunnellen i morgen mellom 10 og 15.
Dessverre er væremeldinge for morgendagen dårlig, men jeg håper dere tar turen likevel, for her er det noe å finne for enhver smak.
I tillegg til Designs by M, så er der både snurrepiperier, antikk, hjemmestrikk, nydelige hjemmesnekrede dukkesenger, deilig thaimat, lopper og mye mer, så jeg anbefaler dere å ta turen innom.

Jeg burde egentlig blitt sittende lenger idag og lage smykker, men jeg kjenner at nå er det på tide å finne senga, så jeg tenkte jeg heller kunne ta med meg en stol og lage noen i morgen på markedet i stedet.
Skal huske å ta med kameraet og få tatt bilder slik at dere kan få se litt av både markedet og det jeg lager.

Idag fikk jeg forresten nyyyydelige skinnremser i posten, og de har jeg koset meg med i kveld
Har laget armbånd i fargene hvit, to ulike rosafarger ( eeeelsker jo rosa :)) og en lekker beige/grå farge, så liker dere de, så vet dere hvor dere finner meg i morgen ;)





Ha en fin kveld videre!

♥ M  ♥


1 kommentar:

  1. Lykke til! Kommer sikkert til å gå kjempebra for de armbåndene der er lekre.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...