mandag 28. mars 2011

Nye øredobber ♥

Da var det vel på høy tid at jeg blogget igjen, så idag tenkte jeg å vise dere noen øredobber som jeg har laget.
Jeg har laget creolene selv, og brukt mye Swarovski-elementer, stardustperler og porselensperler med perlemorsskimmer.
Håper de faller i smak 

Lilla Swarovski-krystaller. Lekkert.


Gyldne stardustperler.


Mørk lilla Swarovski-krystaller.


Porselensperler, swarovski-perler, stardustperler, tjekkiske glassperler og rondeller med swarovski.


Swarovski-krystaller i grått.


Gyldne stardustperler og gyldne Swarovski-krystaller.

I helgen er det marked igjen i Korsatunnellen, så da håper jeg på bra vær og godt oppmøte fra hyggelige kunder 
Denne gangen blir også Bondens Marked med, samt mange andre utstillere, så jeg håper så mange som mulig finner frem og kommer innom.
Markedet er åpent fra 11 - 15.
Minner også på Give Awayen som jeg har gående her på bloggen min. Trekningen er på fredag, så meld dere på, så kanskje DU er den heldige vinneren :)

Blogges snart igjen :)

 ♥  M   ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...