lørdag 25. juni 2011

♥ ♥ ♥ ♥Mine søte små hjelpere ♥ ♥ ♥ ♥

God lørdag alle sammen, og velkommen til mine nye følgere!
Det gleder meg at så mange av dere tar dere tid til å følge med på hva jeg lager.
Tusen takk for det  ♥ Fortsett gjerne å dele linken til bloggen min med vennene dine.
Og husk på gruppen min på facebook også. Søker dere på Designs by M, så finner dere den :)

Idag tenkte jeg at jeg skulle vise dere bilder av smykkeverkstedet mitt, et rom fylt av perler, og et par nye smykkesett jeg har laget.

Men aller først tenkte jeg å presentere dere for mine to små hjelpere som også er glad i perler , verdens beste Mille og Noah, 2,5 år gamle og allerede drevne på å tre perler  ♥


Dyyyyp konsentrert med en blanding av nabbyperler og 8 mm hematitt- perler, tredd på streng.  ♥


 
 ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Er de ikke skjønne da?
Det mest verdifulle i livet  ♥


Og så var det verkstedet da, rommet hvor all perlegalskapen finner sted ;)




Her ser dere litt av pulten min, med 4 skuffekabinett fulle av perler, tenger, perlematten min og det jeg ellers trenger for å lage smykker.
Verkstedet er foreløpig ikke helt slik som jeg vil at det skal være, for om et par måneder skal jeg flytte perlene over til et annet rom i huset, så derfor har jeg ikke hengt opp hyller og slike ting enda.
Men jeg klager ikke, for her inne koser jeg meg så det holder ;)

Og så skal dere få se det jeg laget igår kveld og idag.
 Først et smykkesett bestående av smykke og armbånd, laget av nydelige hematittperler.
Glansen i disse er fantastisk, men ganske sjeldent å se hos andre smykkebloggere har jeg notert meg.
Jeg fikk kjøpe et stort parti billig nå i uken som var, så disse kommer jeg til å bruke mye av fremover.


Jeg har brukt en sommerfugl på både smykke og armbånd som midtpunkt, og det synes jeg fungerte helt utmerket.
Et lekkert, men diskret sett, i en farge som går til stort sett alt.



Her er fargene på plass igjen.
Dette settet består av armbånd og øredobber laget av grønne glassperler, store hvite korallperler og tjekkiske glassperler.
Denne grønnfargen er i utgangspunktet ikke "min" type farge, men jeg synes det ble kjempefint likevel.
Så takk til min hemmelige perlevenn Alina som ga meg muligheten til å like en ny farge og gleden over å få prøve nye produkter.
Korallperlene falt jeg pladask for, så slike kommer jeg til å bruke mer av i tiden som kommer.

Vel, det var det jeg hadde å by på idag, men allerede i morgen kommer flere nyheter dere kan kose dere med å se på  ♥
Ha en forsatt fin lørdagskveld!

 ♥  M  ♥






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...