søndag 5. juni 2011

Jeg har mye å gjøre......

..... før Moldejazzen!
Og da kan jeg ikke forstå at jeg har hatt en så lang pause fra smykkene mine!
Skjerpings fru Berge, skjerpings!!!

Vel, da var skjennepreken til meg selv unnagjordt, så da er det vel bare å fortsette å lage smykker da og være flink jente og oppdatere bloggen min litt oftere enn jeg har gjordt siste tiden.
Jeg lover bedre tider, for ideene står i kø så her er det mye som skal lages  :)

Jeg vil også få takke dere leserne mine her som er trofaste og stikker innom rett som det er selv om jeg ikke har blogget siste ukene, og ikke minst så vil jeg få ønske nye følgere velkommen til bloggen min.
Veldig kjekt at dere vil følge meg 
Legg gjerne igjen en kommentar og eventuelt adressen til bloggen din, slik at jeg kan få se innom din blogg også :)

Som dere sikkert forstår så skal jeg delta på Moldejazzen i juli, og det ser jeg virkelig frem til.
Ikke som musiker altså, men jeg skal stå i selveste Storgata og selge smykker sammen med kjempeflinke Birgitte som også lager smykker.
Smykkene hennes kan du se her.
Birgitte driver med Lampwork og Fusing, og lager nydelige smykker i en litt annen sjanger enn den jeg holder meg til, så derfor er det supert at vi to damen kan dele smykkebod sammen i Molde.
Garantert fine dager med masse godt humør og latter :)

Jeg har som sagt hatt meg en smykkepause siste måneden, men nå er jeg igang igjen, så da skal dere få se hva jeg har laget siste to dagene.


Lekre øredobber laget av nydelige turkise Swarovskikrystaller.




Lekre blanke øredobber laget av Swarovskikrystaller, med en stjerne i midten.




Swarovskikrystaller i svart, fargen som passer til alt.



Armbåndene dere ser under her er laget av Rosenquartz, med detaljer som sølvbelagte perler og Swarovskikrystaller.
Nydelig alene, men også veldig fine om du bruker flere sammen på en hånd.
Tenk hvor fin de blir på solbrune armer til sommeren 













Det var det jeg hadde å vise dere idag. Nå er det familietid med grilling og lek ute i sola som venter 
Blogges snart igjen ;)

 ♥  M   ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...