lørdag 14. april 2012

Lørdagsblogging på kvelden ♥

Da var det jammen meg blitt lørdag igjen.
Dagene flyr for tiden med lengre lyse dager, fuglekvitter og vårtegn. Livet er godt 
Idag er mannen min på jobb, ungene sover, ferske aviser på bordet og jeg har fjernkontrollen helt for meg selv :) Hærlig!


På slike rolige dager så har jeg jo også tid til å blogge litt, så da tenkte jeg at jeg skulle vise dere litt nytt igjen.
Idag er det smykker dere skal få se.
Som sagt så lager jeg omtrent alle smykkene mine lange fordi det er enklere å lage de kortere om kunden skulle ønske det, enn å forlenge de.
Men, å ta bilder av lange smykker er en utfordring, så bildene er jeg ikke helt fornøyd med. Må vel rådføre meg med en proff om hvordan jeg kan gjøre det litt bedre.
Ellers så har jeg oppdatert fanene mine her inne på bloggen. Det er de som ligger helt øverst, merket med smykker, armbånd, øredobber, fotosmykker osv.
Da blir det letter for dere å finne fram om det er noe dere leter etter.


Men.... nå er det nok prat for idag. Håper smykkene faller i smak!
Ha en fortsatt fin lørdag alle sammen 




Vakkert sett bestående av øredobber og armbånd.
Dette har jeg laget av hvite ferskvannsperler og Swarovski-krystaller.



To tøffe smykker i svart randsydd lammeskinn.



Smykke i randsydd lammeskinn med tekstplate og hjerte.



Nærbilde av smykket over.
How beautiful life is when you are in the world 


Lekkert smykke i svart randsydd lammeskinn med to strasskuler i enden.



Langt smykke i stålgrått lammeskinn med hjerte og strasskule, samt vakre perler i Hematitt.




Nærbilde av anhengene på smykket over.





Perlesmykke med strasskuler og rondeller med Swarovski.
Fargen er nydelig, men vanskelig å beskrive.
Den har nyanser av grått, brunt, beige.... Dette smykket har jeg laget armbånd til også.



Nydelig hvitt perlesmykke med strass-kule som anheng.
Dette har jeg også laget armbånd til.



Tøft svart smykke med charms, laget av svart randsydd lammeskinn.


♥   Marianne   









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...