torsdag 26. april 2012

Bærre lekkert!!!

Ja, idag har jeg hatt en super dag i Trondheim og hos Kristin som driver Bærre Lekkert på Melhus.
En delikat butikk med lekre klær til damer i store størrelser, og med et rikelig utvalg med tilbehør.
Og tilbehør, den lille prikken over I'en som gjør et antrekk komplett er jo akkurat det Designs by M skaper.
Og idag er jeg veldig stolt over å få fortelle dere at nå finner du et lite utvalg av smykkene mine i butikken til Kristin, og det er Bærre Lekkert eller hva??
Jeg synes det er kjempestas og føler meg beæret over at en sånn lekker butikk finner plass til mine smykker, så idag er det en lykkelig, stolt og glad dame som feirer med et glass vin 
Hurra !!!!!

De to dagene jeg var i Trondheim fikk jeg laget litt nye smykker og armbånd også, og de skal dere få se idag.
Ellers så minner jeg om Vårfest i byen nå på lørdag, med mange gode tilbud i butikkene og ikke minst stort marked med mange utstillere i Korsatunnellen.
Velkommen skal dere være!

Keep me Close to your heart ...
Søtt armbånd med noen nydelige rosa moonstones mellom tekspterlene.


Samme armbånd som på bildet over.


Her har jeg brukt rosa Moonstones og blanke Swarovski-krystaller.
Nydelig mot de matte tekstperlene.



Samme armbånd som på bildet over.


Hærlig sommersmykke med rosa matte porselensperler og hjerteanheng med charms.


If you believe......


....Nothing is Impossible....


Dream - Hope - Trust - Love
Lekre hvite perler, strassperler og et søtt hjerte hvor jeg har stanset inn teksten selv.


Det var alt for denne gang kjære lesere.
Vi blogges snart igjen!



♥   Marianne   









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...