torsdag 19. april 2012

Endelig......

.... er inspirasjonen tilbake for fult!
Etter å ha følt meg som en bjørn i dvale i flere måneder, så er både energien og inspirasjonen tilbake igjen, og det er jaggu meg godt!
Idag skal dere få se det som jeg har laget siste to kveldene. Smykkene er lange, og som sagt så er det vanskelig å få fine bilder da, men jeg håper de duger likevel.
Ha en super fin kveld videre alle sammen 



Dream - Hope - Trust - Love
Skjønt smykke med hjerte hvor jeg har stanset inn teksten selv.
Vakre porselensperler med perlemorsglans og hjertelås. 


HOPE - LIVE - LOVE
Skjønt armbånd med hjerteanheng og porselensperler.


Lekkert skinnsmykke med store svarte glass- anheng og detaljer med strass.


Lysegrått og fint :) 


Skikkelig glam- armbånd som ikke passer til enhver, 
men jeg synes låsen og slidersene i lillatoner 
var nydelig likevel.


Samme armbånd som på bildet over.


Vel, det var det jeg hadde å vise dere idag. Vi blogges snart igjen ;)

♥   Marianne   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...