tirsdag 10. april 2012

Forberedelser til sommerens festivaler.

Etter fjorårets stress for å bli ferdig til sommerens festivaler, så bestemte jeg meg for at i år skal jeg være ute i god tid, og gjøre meg ferdig med alt som skal lages lenge før festivalene begynner.
Men.... så langt er det ikke mye å skryte av.
Jeg har kommet igang litt, men langt ifra så langt som jeg hadde ønsket å være nå.
Jeg får intensivere litt i ukene fremover for å komme meg ajour.

Jeg har laget flere smykkesett siden sist jeg blogget, men viser dere bare et par stykker her.

Vanligvis så lager jeg de fleste smykkene mine lange. Både fordi jeg liker lange smykker best, men også fordi det da er letter å justere de om noen ønsker en kort variant av smykket.



Dette smykkesettet synes jeg ble kjempelekkert. Enkelt, men likevel elegant.
Her har jeg brukt 22 mm store røyk kvarts perler og en stor strassperle i midten.
Et massivt smykke som du kjenner ligger rundt halsen når du har det på.



Samme smykke som å bildet over.


Her har jeg også brukt røyk kvarts, men hatt på et enkelt, men effektfult anheng.
Passer til de fleste antrekk.



Langt smykke med lenke laget av 4mm og 16 mm krystaller.
Anheng med en stor strassperle og en fin ring med tekst på.



Langt smykke med lenke med krystaller og hjerteanheng.



Samme smykke som på bildet over.

Det var det jeg hadde å vise dere idag.
Kommer snart tilbake med mer ;)


♥  Marianne  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...