tirsdag 23. november 2010

♥ ♥ ♥ Smykker i lange baner ♥ ♥ ♥

Da er jeg innom igjen en aldri så liten snartur :)
Her i huset går det slag i slag med både ørebetennelse, øyebetennelse og influensa både hos store og små, men akkurat nå er det ro i huset, så da kan mor blogge litt igjen
Som dere sikkert forstår av overskriften, så er det smykker jeg skal vise dere denne gangen.
Alle smykkene er lange og de er fine både hver for seg og sammen med andre smykker.
Enjoy ;)



Dette smykket og de som er avbildet på de to neste bildene viste jeg også i forrige innlegg.
Men da fikk jeg ikke tatt skikkelige bilder, så derfor får dere se de denne gangen også :)








Dette er egentlig to smykker, men jeg viser de sammen likevel.
Disse er laget av små tjekkiske glassperler, med charms festet på.
De er kjempetøffe både alene og sammen med andre smykker.
Kroner 250,-


Grønne hjerter, sølvperler, stardustperler, to søte engler og et sølvhjerte.
Solgt!



Samme som på bildet over.

Turkise hjerter, sølvperler, stardustperler, engler og en sølvhjerte.
Solgt!

Samme smykke som på bildet over.


Årets julesmykke?? ♥
Røde Swarovski- krystaller, swarovski- perler, rondeller med swarovskikrystaller, og et lite søtt strasshjerte.
Solgt!


Lekkert kjede med swarowski-krystaller i to farger og stardustperler i sølv.
Solgt!


Samme smykke som på bildet over.


Lekkert i rosa og cremefarvede swarovski-perler, stardustperler og swarovski-krystaller, samt 3 lekre strasshjerter.
Solgt!


Og til sist et tøft armbånd med mynter på som jeg  holder på å lager et matchende smykke til. Gleder meg til å vise det til dere når det er ferdig
Kroner 350,-

Jeg har mye mer jeg skal lage ferdig til åpningen av Julegata i Moloveien nå til helga, så dere får se flere nyheter i løpet av uka.
Ha det fint så lenge :)

♥  M  ♥

1 kommentar:

  1. Myyyye lekkert igjen! Likte veldig godt det med lille farger, julesmykket og det på bildet under julesmykket. Vel, egentlig liker er ALT! Jeg er blitt fan an smykkene dine. Jeg synes du har "det lille ekstra" i mye av det du lager.

    Hilsen Fama

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...