lørdag 27. november 2010

♥ Julegata i Moloveien ♥

I morgen fra 12 - 17 bør alle Ålesundere og innbyggere i omkringliggende kommuner, kjenne sin besøkelsestid, og ta turen til Åpningen av Julegata i Moloveien, for der blir det julestemning for alle penga :)
Her finner dere både åpne butikker, Bondens Marked, Teaterfabrikken er åpen med cafe og julenisse, og i andre etasje på Fiskerimuseet finner dere meg og smykkene mine, sammen med mange andre .
Så er dere ute etter en superfin familiesøndag, og hærlig julegaveshopping, så kom, kom, kom :)

De siste par ukene har jeg laget smykker hver kveld for å ha nye herligheter å vise frem og forhåpentligvis selge, så kryss fingrene for meg og en god handelsdag folkens 

Dere kan få se noen få nye ting som jeg har laget, men jeg vil ikke avsløre alt.
Vil dere se resten så må dere ta turen innom standen min i morgen :))
Velkommen skal dere være  


Blåsvarte glassperler og sommerfugler med swarovski-krystaller.
Solgt!


Lekre glassperler og sommerfugler med Swarovski-krystaller.
Solgt!


Kroner 300,-


Kroner 300,-



Kroner 250,-



Tøft, langt smykke med mynter.
Solgt!


Grå skinnsnor med et stort hjerte og detaljer i lilla.
Solgt!

Håper vi sees i morgen :)

♥ M 

1 kommentar:

  1. Kombinasjonen 2 rader glassperler og sommerfugler er nydelig!

    Ønsker deg lykke til i morgen. Håper du selger så det suser. Og TA BILDER !!!!

    Hilsen Fama

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...