torsdag 11. november 2010

♥♥♥ Hemmelig perlevenn ♥♥♥

Å lage smykker har for min del frem til nå vært ganske ensomt igrunn.
Jeg kjenner ingen andre som driver med det samme, og det har vært et savn. Ingen å få tips av, og ingen å spørre om tips og råd.
Helt til Hemmelig Perlevenn dukket opp :)
Det er så kjekt!
Gruppen består av noen jenter spredt rundt om i landet som sender overraskelser til hverandre en gang i måneden, derav navnet Hemmelig Perlevenn.
Denne måneden er første gangen jeg er med, og i helga så fikk jeg min første perlevenn pakke, og for en pakke!
Jeg kan nesten ikke vente med å komme igang for å lage smykker av disse herlighetene, og jeg gleder meg allerede til desember og neste overraskelse i posten.
Håper at ....... liker pakken som jeg også har gjort klart til sending idag ;)
Neste gang jeg blogger skal jeg legge ved bilder av det jeg har laget av pakken min
Tusen takk hemmelige perlevenn ♥                                                                      Sees snart ;)






 
♥ M ♥







4 kommentarer:

  1. Hei! Jeg oppdaget bloggen din i dag, via en link hos Smykkeline. Og for noen vakre smykker du lager! Har meldt meg som følger for å få litt inspirasjon. Pusler selv litt av og til, men på et langt lavere nivå.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. Hei :) For en fin start på fredagen med en slik koselig kommentar :)
    Tusen hjertelig takk!
    Veldig kjekt at du liker smykkene mine :)
    Ha en super dag!

    Marianne

    SvarSlett
  3. Så mye fint du fikk :D Og velkommen i jengen. Var veldig fornøyd med min pakke som jeg fikk av deg. :D

    SvarSlett
  4. Jeg har akkuratt kjøpt mine første perler og er allerede godt igang ! Dette er fantastisk , jeg elsker det ! å du lager så masse fine smykker og armbånd, virkelig en inspirasjon ! :D Hadde vært kjempe kjekt å følge deg videre, og gjerne bli bedre kjent.. kanskje du kan gi meg noen råd om smykkelaging osv..
    -Linn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...