søndag 14. november 2010

Hærlige søndag ♥ ♥ ♥

Idag har vi hatt ungefri, og da kunne mor leke seg med perlene sine igjen :)
Jeg har laget to armbånd av det som jeg fikk i gave fra min hemmelige perlevenn.

Endelig fikk jeg brukt de fiiiine grønne perlene som jeg har hatt så lyst å lage noe fint av <3
Her har jeg brukt bicone Swarovski-krystaller, små sommerfulger av Swarovski-krystaller, stardust sølvperler og en nydelig lås med grønne stener på.
Solgt!


Her har jeg brukt samme låsen som på bildet over, men denne gangen med blå/turkise stener på, samt små sommerfugler av Swarovski og blanke swarowski-krystaller.
Solgt!

Ellers så har jeg fått tid til å lage noen smykker som jeg har hatt lyst å lage en stund.
Begge er lange, ca ned til brystbenet, og de er tredd på svart semsket skinn.
Jeg samlet begge i en montasje.
Det var ikke så lett å få tatt fine bilder av smykkene fordi jeg ikke hadde noen å henge de på, men jeg håper dere klarer å ane hva jeg har tenkt her :)

Hjerter ♥ er tingen :)
På ene smykket er det brukt et stort sølvhjerte, samt krystaller i en grånyanse.
På det andre er det bling bling for alle penga, med både blanke strasskuler og svarte Swarovski-krystaller.
Kroner 400,-

Jeg har verdens beste mamma ♥ og fordi pappa'n min er i himmelen og ikke kan feire farsdag sammen med oss, så laget jeg like så godt et armbånd til mamma i stedet :)


Store hvite glassperler med sølvfargede rondeller med Swarovski-krystaller på, samt et lubbent hjerte i 925 sølv, en søt liten engel og en strasskule.
Fint, ikke sant?
Mamma ble i hvertfall kjempeglad og det er det viktigste ♥


♥  M  ♥



























2 kommentarer:

  1. de ble kjempe fine armbåndene du lagde av pakken Marianne, kjempe fine de andre smykkene også, likte rå godt armbåndet til din mor! Krystallene i hjertelåsene du fikk er også Swarovski! ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for skryt Smykke - øya ;)
    Og ikke minst, takk for info angående låsene. Da vet jeg det også :))
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...