mandag 7. november 2011

Panikk!!!!!!

Hjelpe meg, nå i helgen gikk det opp for meg at det faktisk er mindre enn to uker til jeg skal delta på Kunst og Håndverksmessa på Lillestrøm.........
........og jeg har myyyyyye som skal lages og forberedes før den tid, så da kjente jeg panikken et lite sekund ja!!

Men igår da jeg satte meg ned med perlene mine og laget noen nye smykker, så forsvant panikken og jeg begynte bare å glede meg 
Jeg har vært flink og notert ned ideene mine i boka mi i påvente av nye perler, så da var det egentlig bare å begynne på toppen og jobbe seg nedover.
Og side jeg har hatt en lang smykkepause pga mangel på smykkedeler, så er ide'boka mi ganske så full, så jeg er vel på toppen av lista fremdeles tror jeg ;)
Men det er bare gøy, for da har jeg fremdeles mye fint som skal lages, lekre smykker og armbånd som jeg gleder meg til å se på ordentlig og ikke bare som dårlige tegninger i boka mi.

Idag fikk jeg endelig en stor boks med skinn levert på døra, så jeg har laget litt skinnsmykker idag som jeg tenkte dere skulle få se. Og som dere vet så er myyyykt lammeskinn en av mine favoritter, so stay tuned for more to come ;)

Jeg måtte ta bildene inne idag, så da lyver fargene litt, men dere ser i hvertfall hva jeg har tenkt med smykkene jeg har laget.
Bedre bilder får komme senere ;)


Flettet mykt skinnarmbånd med charms.
Min nye favoritt 



Grått randsydd lammeskinns-smykke med sølvperler og hjerter på.



Langt smykke med andheng på.
Laget av grått randsydd lammeskinn.



To lange smykker laget av svart randsydd lammeskinn.
Det ene med peacetegn med strass.


Lekkert smykke med sølvlenke og krystaller med strassperler mellom.
Har også armbånd som hører til.


Armbåndet som hører til smykket over.


Lekkert smykkseett laget av hematittperler og strassperler.



3 raders armbånd som hører til settet.


Nydelig langt smykke med anheng  og krystaller.
Anhenget kan hektes av.


Samme smykke som på bildet over.


Lilla 15 mm krystaller med forsølvet lenke og anheng.
Anhenget kan hektes av.




                                                      Samme smykke som på bildet over.

Det var det jeg rakk å vise dere idag, nå er det tilbake igjen til verkstedet og lage flere hærligheter.

Takk for at du kikket innom og ha en flott kveld videre !

♥ Marianne 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...