søndag 27. november 2011

Første søndag i advent, og åpning av Julegata i Moloveien ♥

I morgen er det jammen meg blitt første søndag i advent, og da er det som vanlig åpning av Julegata i Moloveien, det koseligste julegata i byen 

Som tidligere år så blir det julemarked og mange flotte utstillere som møter opp for å tilby julemat og unike julegaver til forhåpentligvis glade kunder :)

Designs by M stiller i år som i fjor, og blir å finne i den nye delen av Teaterfabrikken med et bugnende bord :)
Håper dere tar turen bortom 

Jeg har dessverre ikke fått blogget etter at jeg har vært på messen på Lillestrøm, men for de som lurer så var det 3 fantastisk flotte dager, og her skal dere få se noen bilder av boda mi.






 Ellers så kan jeg opplyse om at jeg har laget endel nye smykker, og at jeg endelig har fått inn igjen randsydd lammeskinn i fargene sort, mørk brun, beige og stålgrått 

Ha en nydelig fin førjulstid alle sammen 

♥  Marianne   







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...