tirsdag 15. november 2011

Det nærmer seg med stormskritt !!

Iiiik! Kun 3 dager igjen til messen starter!
Gleder meg som bare det, men er litt spent også. Vet jo ikke hva som venter meg der egentlig, så de skal bli kjekt å se :)
Her i huset har Mille  fått vannkopper, 2 uker etter Noah , så da ble det ikke mye til smykkeproduksjon igår, men dere kan få se det lille som jeg rakk å lage om ikke annet.

Jeg har satt sammen en ny kombinasjon med perler på et fotoarmbånd
For selv om det er kjempefint med mange tekstperler på, så er det jo ikke nødt til å være bare det vel?
Mulighetene er uendelige, så her er det bare å komme med ønsker :)

I tillegg så har jeg laget et kjempelekkert armbånd som går 3 ganger rundt hånden.
Det tvinnes rundt og lukkes med en lekker magnetlås med Swarovski.
Dette armbåndet kan også lages i flere varianter og farger.

Håper de faller i smak i hvertfall 





Lekre sølvperler og rondeller med Swarovski 




Nydelig fotoarmbånd med perler og strassperler på.
Elegant!




Da må jeg hive meg rundt igjen og lager flere smykker.
Too much to do!!!!

♥  Marianne  

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Første gangen jeg er innom her.
    Åååååååååh sy mye lekkert du lager.....

    Blir bare sittende her og "glo" jeg ....

    Hilsen Eldbjørg Andrine

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med slike fine ord Eldbjørg Andrine ! Nå ble jeg glad :)
    Jeg har også egen facebookside, så søker du på Designs by M, så finner du meg der også.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...