fredag 23. september 2011

Min hemmelige perlevenn i September ♥

Som vanlig så er jeg sent ute med å blogge pakken min, men bedre seint enn aldri vel??
Er det andre enn jeg som har møtt på tidsklemma?
Vanligvis så går det helt greit å få dagene til å gå opp selv om det er hektisk til tider, men siden sommeren har det vært det komplette kaos.
Her i huset er det bånn gass fra morgen til kveld, og aller helst skulle jeg hatt 12 timer ekstra å ta av hvert døgn!
Vi har alt for mange baller i luften på en gang, men slik som det er nå, så er det vanskelig å legge fra seg noen av ballene også....

Tvillingene Mille og Noah  er nå blitt 2 år og 9 måneder.
En alder som er krevende og spennende for både voksne og barn, så de har jo selvfølgelig sitt av utfordringer å by på for oss foreldre
Utfordringer og opplevelser vi aldri ville vært foruten




Hver eneste dag så har de lært noe nytt som de vil vise oss eller fortelle om, så krangler de litt, så koser de mye, så skal det lekes, så er de litt trassige akkurat slik som de skal være, så har de sine egne meninger som det er veldig viktig å få fram, i det hele tatt, en fantastisk alder full av kontraster.

Så har vi far i huset da, som stort sett jobber "hele" tiden, med lange armbeidsdager både i ukedager og helger.
Og så må vi jo ikke glemme meg da som i tillegg til full jobb har Designs by M som skal følges opp med deltakelse på messer og markeder omtrent hver eneste helg nå i høst, og bare for å toppe det hele, så holder vi på å pusse opp HELE huset!
Så da er det vel ikke rart at det skorter litt på tiden inni mellom?

Meeeen, vi klager ikke. For resultatene sees tydelig og vi vet at nå er det bare kort tid til i hvertfall oppussingen er ferdig, så da blir alt så mye bedre

Men så var det over til det jeg egentlig skulle blogge om idag da, min hemmelige perlevenn for september, hvor temaet denne gangen var høst.
Og perlevennen min denne måneden har virkelig truffet på temaet, og ikke minst lagt sin flid i å lage pakken finest mulig.


Her ser dere hvor fint hver enkelt pakke var laget til, med lekkert høstpapir i mange forskjellige farger og mønster.







Pakken inneholdt både Swarovski, glassperler, anheng i S925 sølv, forsølvede ringer, og ikke minst en av mine favoritter : Rosenkvarts

Jeg er ikke sikker på om jeg gjetter riktig når jeg tror at hintet denne gangen var at vi elsker regn??
Så da er vel min hemmelige perlevenn en fra vestlandet da?
Kan jeg takke Monica denne gangen skal tro??
Uansett, tusen hjertelig takk for en flott pakke!!

Nå skal jeg snart pakke inn resten i bilen, for i ettermiddag setter jeg snuten mot Åndalsnes og Romsdalsmartnan som varer tre dager til ende.
Wish me Luck ;)

Ps! Er det noen av dere som vet hvordan jeg får lagt inn antall sidevisninger på bloggen min? Hittil har jeg hatt nesten 26000 sidevisninger og disse vil jeg gjerne ha med når jeg legger inn telleren?
Anyone???


♥  Marianne 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...