fredag 16. september 2011

Markedsdag i morgen!!!

I morgen er det markedsdag igjen, og det er alltid moro.
Denne gangen er det Høstmarkedet i Brattvåg som står for tur, og det er en fin plass å delta.
Hele miljøgata dekkes av et stort telt, så uansett vær så står alle tørt og fint.
Utstillere fra Bondens Marked kommer også, så her finner man det man måtte ønske.
Håper noen av dere tar turen :)
Det er åpent fra 10:30 til 15:30, så møt opp alle som vil ha en fin opplevelse for hele familien og ikke minst gjøre en god handel.

Forrige helg så deltok jeg på Skodjedagane, og det var kjempegøy.
To flotte dager med smilende og blide kunder, mange utstillere med kjempefine produkter, og ikke minst loppemarked!
Jeg elsker gamle ting, og da markedet åpnet klokka tolv, så stod jeg fremst i køa med pengene klar :)
Det aller fineste jeg fant var denne hærlige boksen, som jeg falt pladask for.
Fantastiske farger, og et nydelig mønster. Den bare måtte jeg ha....



Er den ikke vakker vel ?
I tillegg så endte jeg opp med nytt frokostservice, en nydelig fin suppeterrin, og en krystallskål med lokk som skal fylles med godis  Alt til den nette sum av 220 kroner!
Kan ikke annet enn å bli glad av slike kupp :))

Inni mellom  så fikk jeg tid til å lage noen nye armbånd, og de tenkte jeg dere skulle få se idag.


Dette armbåndet synes jeg er nydelig. Enkelt, men likeve elegant.
For flere måneder siden så kjøpte jeg disse perlene som er laget av en halvedelsten som jeg ikke husker hva heter, men fargen er nydelig. Kongeblå fasettslipte halvederlstener med litt sjatteringer i, som gjør at de får et spennende utseende.



Dette armbåndet består av et stort filigran hjerte med blanke tjekkiske glassperler mellom. I tillegg så er det spacere med Swarovski og noen små elegante sliders som jeg synes passet så bra til.



Dette armbåndet her er et forsøk på å holde litt igjen av fargene som sommeren brakte med seg.
Nydelige limegrønne porselensperler med perlemorsskimmer i, og skjønne sliders med krystaller mellom.


Her har jeg brukt de blå perlene i en litt annen sammensetning enn den jeg brukte på det første armbåndet. Disse to armbånene på samme hånd er et nydelig tilbehør til ethvert antrekk.


Her har jeg også brukt et stort filigranhjerte og noen lekre sliders i samme stil. Mellom sliderne har jeg brukt vakre mørk lilla Swarovski-krystaller og spacers.


Helt til slutt så minner jeg om give - awayen jeg har gående. Jeg mangler fremdeles endel likere på facebooksiden min, så fortsett å del med vennene deres :) 
Håper jeg kan trekke to heldige vinnere snart....

Lykke til  og god helg kjære lesere 


 ♥  Marianne  


1 kommentar:

  1. Hei!
    Kjempefin box :) Gøy med loppis!
    Kjempefine smykker du lager... Kom innom via Villa Von Krogh :) Skal titte litt mer her nå ;)

    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...