mandag 26. september 2011

Mandag igjen.....

..... og denne mandagen var jeg ikke klar for.
Jeg kjente det med en gang jeg satte foten utenfor senga idag.
Trøtt som ei strømpe og sliten etter alt for mange jobbdager sammenhengende uten fri.
Jaggu skal det bli godt med frihelg nå til helga som kommer!
Og helga skal tilbringes med verdens beste søster, Elisabeth, som jeg savner sånn etter at hun flyttet til Verdalen  
Supersvoger Ole skal det også bli kjekt å møte igjen, og selvfølgelig barna til Ole som ungene elsker å leke sammen med.
Alt i alt så ser det ut til at helga vil bli veldig vellykket, så er det rart at vi gleder oss da???

Helga som var, kan lett plasseres i glemmeboka og viskes ut.
Romsdalsmartnan var en kjedelig affære, 3 hele dager med mange folk, men lite kunder, så da føles det nesten ut som at jeg kastet vekk 3 dager.
Og ekstra kjipt er det at jeg gikk glipp av 20- års jubileet for russen, en reunion som visstnok var meeeeget vellykket ;) Angrer bittert på prioriteringa mi ja...
Forhåpentligvis så samles vi før det er gått 20 år igjen, og neste gang skal jeg garantert bli med!

Meeeen, aldri så vondt at det ikke er godt for noe!
For siden det var lite å gjøre på Romsdalsmartnan, så ble det mye tid ledig til å lage nye herligheter, og de tenkte jeg dere skulle få se idag.


Rød Swarovski mellom søte hjerter


Hjerter i forskjellige farget metall.


Dreams come true...


14mm glassperler med rondeller mellom og et søtt hjerte.


Sliders med perlemor og stardustperler mellom.



  ROOOOOSA


  Hjerter








Rosa pluss grønt = lekkert





Men nå er det lalletid for Mille og Noah  så da må jeg slutte av for idag.
Ha en fortsatt fin mandag alle sammen og husk Give Awayen jeg har gående!!

   M 


1 kommentar:

  1. Woooow...for noen utrolig flotte smykker du lager:) Ja, dette er virkelig handcraft på sitt beste:)

    Ønsker deg en flott dag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...