fredag 1. april 2011

Trekning av Give Away!

Da har jeg trukket en vinner av Give Awayen og brukt en slik fra True Random Number Generator for at trekningen skulle bli korrekt.


Jeg klarte ikke å lagre resultatet her i telleren da jeg skulle publisere, men vinneren hadde lodd nr 13.
Og vinneren er : Merete K  med mailadressen m-korsg@online.no
Gratulerer! Send meg en mail med adressen  din  og hvilke øredobber du vil ha, så er det snart pakke på vei til deg i posten :)
Jeg vil også takke dere alle sammen for at dere har vært så flinke og delt og lagt dere til som følgere, det setter jeg veldig stor pris på. Fortsett gjerne med det ♥
Jeg har egen side på Facebook også, så søker du på Designs by M og trykker på liker knappen og kanskje inviterer med vennene dine også, så blir jeg glad :)

Nå er det tid for å leke litt med perlene mine igjen, for i morgen er det tid for Marked i Korsatunnellen igjen :) Denne gangen er bondens marked med også i tillegg til mange andre flotte deltakere, så møt opp folkens :)
Åpent fra 11 - 15 !

Blogges senere i kveld :)

♥  M  ♥







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...