mandag 4. april 2011

♥ Smykker med en historie ♥

I dag har jeg lyst å vise dere noen smykker jeg har laget på bestilling.
Smykker og armbånd med en historie og mange minner ♥
Personlige smykker laget for å glede et annet menneske.


♥Nora ♥

Her ser dere et armbånd med bilde av en nydelig GD - tispe som heter Nora.
Nora døde dessverre etter å ha satt valpene sine til verden, og dette armbåndet er gitt til Noras eier som savner sin beste venn veldig.
Det var Lene som har kjøpt Sophia, ene tispevalpen til Nora, som ville gi dette i gave til Noras eier
Jeg elsker hunder selv, så da var det spesielt å få lage dette armbåndet



Og her er et smykke med barna til en gammel mor.
Barnebarnet hennes ville gi henne en spesiell gave med bilder av alle barna hennes.
En nydelig gest til en eldrende dame ♥
Nå kan hun ha alle barna sine med seg hele tiden.






Og helt til slutt vil jeg vise dere to armbånd, som skal gies i gave fra en søster til en søster.
Hun som skal ha de liker enkle smykker, så da falt valget på disse to, som er nydelige både hver for seg og sammen ♥

Jeg synes det er utrolig hyggelig å kunne lage smykker som skal glede andre, så da håper jeg disse faller i smak hos de som får de i gave.

Ha en fin kveld videre.

♥  M  ♥

1 kommentar:

  1. ELSKET det smykket til "gamle mor" med bildene. Er dette noe du kan lage på bestilling? Pris?
    Kjempefint om du kan svare på min blogg! Liker forresten siden din på FB!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...