mandag 25. april 2011

Bling meg her og bling meg der ♥

Som dere sikkert har forstått, så er jeg litt som kråka ; elsker alt som glitrer og glimrer  
Oh joy :)
Og som jeg lovte dere for to dager siden så skulle dere få se litt mer av det jeg har laget nå i påska, so here goes ;)

Lekre øreringer med svarte Swarovski-krystaller i forkjellige størrelser.
Kjempefine både til fest og til dongeri.


Swarovski-krystaller i matt rosa finnish og store grå krystaller.


Nydelige burgunder fargede Swarovski-krystaller med stardustperler mellom.


Skjønne Swarovski-krystaller i klar blå og turkis farge.


Lekre grønne krystaller i dråpeform med stardustperler mellom.


Nydelige blå krystaller med stardustperler mellom.


Swarovski-krystaller med ab coating, nydelig glans.

Ellers så er det mye spennende som skjer fremover nå. Til helgen drar jeg til London, og da skal jeg blant annet innom en perlebutikk ved Covent Garden.....
Og bare så det er sagt... jeg skal ikke dit for å se på bryllupet altså :) Vi ankommer dagen etter, så da har forhåpentligvis galskapen roet seg litt.
More to come, so stay tuned....

♥  M 

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ så mye vakkert... du MÅ blogge om besøket i perlebutikken.

    Fama

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...