lørdag 16. oktober 2010

Så kjekt!!!

Heisann:)
Da var jeg innom en snartur igjen.
Jeg har laget litt nytt siden sist, men jeg må vente på bedre lys før jeg får tatt bilder, så dere må vente litt til før dere få se bildene.
Ellers så er det mye som skjer for tiden., og det er så utrolig kjekt! Hurra :)
Forrige onsdag hadde jeg mitt første homeparty, og det var kjempegøy. Kjekke jenter som likte det jeg hadde laget, og da kan jo ikke kvelden bli bedre :)
I morgen klokken 13 skal jeg ha party sammen med hærlige Britt Sissel, en sprudlende dame med mildt sagt mange baller i luften.
Har du lyst å komme så er adressen Lerstadveien 93.
Britt Sissel er representant for Me and I her på sunnmøre, og har fult opp med jobber fremover.
Heldige meg ble kontaktet og spurt om jeg hadde lyst til å slå meg sammen med henne når det passer og vise frem smykkene mine sammen med klærne hennes, og det svarte jeg jo selvfølgelig JA til:) Så gøy!!!
Nydelige klær og lekre smykker presentert sammen, må vel bare bli en slager, eller hva?
Sjekk ut nettsiden da, http://www.meandi.no/ ,hvor dere finner nydelige barneklær i størrelse 50 - 156 og lekre klær til damene ;)
Ha en deilig lørdag :)

♥ M ♥

overall with dotty mushroom

velourtunic with dragonfly mom

tunic with kurbits mom

jumpsuit with heart






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...