onsdag 13. oktober 2010

Memory wire, min nye favoritt!

Som jeg lovte dere i forrige innlegg, så skulle dere få se det jeg laget i går kveld, so here goes :)

Armbånd med swarovski-krystaller, porselensperler med perlemorsglans og stardustperler. Tredd på memorywire. Et fantastisk produkt å jobbe med.
Solgt!

I går prøvde jeg meg for første gang med memory wire, og falt pladask. Et kjempegøy materiale å jobbe med, og enkelt i bruk. Armbåndene passer til alle.


Rosa glassperler, porselensperler, Swarovski- krystaller og stardustperler.
Hærlig! Elsker fargene
Kroner 400,-

Jeg har falt pladask for disse nydelige porselensperlene. Fargene er fantastiske og glansen forandrer seg etter hvilket lys du ser de i. Det kommer garantert flere smykker hvor disse skal brukes :)


4 raders armbånd med tjekkiske glassperler, porselensperler og swarovski glassperler i en nydelig blågrå farge.
Kroner 400,-

Det var litt vanskelig å arrangere disse armbåndene slik at jeg fikk tatt fine bilder, så det var ikke alle som ble liggene så fint som jeg ønsket, men jeg håper dere liker de likevel :)

Ha en fin dag videre alle sammen, og ønsk meg lykke til med mitt første homeparty i kveld :)









♥ M ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...