tirsdag 5. oktober 2010

Litt nye smykker, armbånd og øredobber

Hei igjen, da er jeg tilbake omsider.
Skodjedagene var super å være med på. Jeg fikk mange nye kontakter og tips om hvilke messer og slikt som jeg bør være med på, så resten av året er det mye som skjer :)
Jeg skal holde dere oppdatert etter hvert.
I helga var jeg også med på markedet i Korsatunnellen igjen, og det var som vanlig kjempegøy. Masse kjentfolk og andre som stoppet for å slå av en prat og handle litt.
Det som var ekstra gøy denne gangen, var at flere av kundene mine kunne fortelle at de hadde sett smykkene mine på bloggen min eller facebookgruppa mi Designs by M før de kom, så det var jo veeeeldig stas :)
Det varmet langt inni  mitt ja, så tusen takk til dere som stoppet innom :)

Omsider har jeg kommet igang med å lage litt øredobber også, noe som er veldig kjekt å lage. Det er kun fantasien som setter grenser, og jeg har knapt nok kommet igang.....
Ellers så har jeg fått laget litt nye smykker og armbånd, samt et flettet skinnarmbånd som jeg synes ble tøft.
Det flettede skinnarmbåndet er laget etter en ide' som jeg fant på en annen nettside, så det kan jeg ikke skryte av å ha funnet på selv altså ;) Men det er jo kjekt å få ideer fra andre også inni mellom.
Vil også minne om at dersom skal bestille julegaver, så er det lurt å være ute i god tid ;)
Ha det fint så lenge

♥   M  

Smykke i tjekkiske glassperler med sølvhjerter og bilder på.
Du kan få så mange bilder du ønsker på smykket, og perlene i flere forskjellige farger.
Kroner 650,-



Detalj av smykket på bildet over.




Lekkert  kort smykke med charms og reim av skinn og metall. På ringen som holder charmsene står det skrevet Carpe Diem....
Solgt!




Detaljer av smykket på bildet over.



Kort smykke med reim av skinn og metall, med charms.
Solgt!



Detaljene på smykket på bildet over.



Nyyyyydelig armbånd med charms og bilde på. Du kan få så mange bilder du ønsker på armbåndet, og charmsperler i forskjellige farger.
Fra kroner 450,-




Detaljer fra armbåndet på bildet over. Gulla mine er selvfølgelig på bildet



En bestselger i en annen farge enn svart.
Lekkert skinn i en gråblå farge.
Kroner 650,-



Flettet armbånd med knytting og sølvcharms. Kan fåes i flere farger.



Øreringer med stardustperler og svarte Swarovski-krystaller.
Kroner 350,-



Små øreringer med perler og swarovski-krystaller
Solgt!






Store øreringer med perler og swarovski-krystaller.
Solgt!





Stardustperler og swarovski-krystaller.
Kroner 350,-






Stardustperler og turkise Swarovski-krystaller.
Solgt!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...