onsdag 15. september 2010

Smykker med mine kjære på ♥

Nå er jeg virkelig i siget med smykkeproduksjonen, og kjekt er det :)
Jeg har mange ideer og vil gjerne lage alt på en gang, men så var det tiden da....
Flere time i døgnet hadde vært helt ok inni mellom, eller er det bare jeg som føler det slik?
Neppe ;)
Etter å ha fått utfordringen om å lage smykker med bilder på, så heiv jeg meg rundt idag og laget 2 stykker.

Det i skinn er en variant som jeg viste dere i forrige innlegg, bare at jeg har hengt på et bilde som charms i tillegg. Her kan man henge på så mange bilder man vil så klart.
Det andre smykket tenkte jeg ville passe fint sammen med armbåndene jeg har laget med bilder på.
Jeg har enda noen andre varienter med bilder på som jeg skal forsøke å lage også, men det får komme sånn litt etter hvert.
Har du egne ønsker om et smykke, så er det bare å si fra :)

Vel, nå hører jeg sengen kaller i det fjerne, så da er det vel bare å gi etter tenker jeg  :)
Mine to levende vekkerklokker har vel ikke tenkt å vise medlidenhet i morgen tidlig heller, så da får en trøtt småbarnsmamma ta kvelden for idag.
Vi sees

♥   M 

Langt smykke i grått semsket skinn med diverse charms og bilde på.
Kroner 650,-


Samme smykke, men sett litt på avstand


Tjekkiske glassperler, bilder og sølvperler med tekst.
Kroner 650,-


Samme smykke som på bildet over





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...