søndag 5. september 2010

Konkurranse !!

Idag har jeg bare nytt søndagen og tankene på hvor fint gårsdagen gikk

Da jeg stod opp idag hadde jeg faktisk fått bestillinger på flere armbånd på mail, så det var jo en super start på dagen :)
Gjerne flere slike morgener takk :)

Jeg har en egen gruppe på Facebook som heter Designs by M som alle er velkommen til å bli medlem av. Det er bare å søke på siden og melde seg inn.
Fant ut at jeg ville lage en konkurranse på gruppen, men hva skal det konkurreres om ???
Å finn et tema var vanskeligere sagt enn gjort, så derfor laget jeg i første omgang en konkurranse som går ut på å komme med ideer til hva jeg skal lage konkurranse om.
Beste forslag belønnes med et fint armbånd, så hiv deg rundt og meld deg på :)

♥  M  ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...