lørdag 4. september 2010

Det gikk jo bra jo !!!!!

Dagen som jeg grudde meg til er over, og den gikk over all forventning.
HURRA!!!!!
Jeg er kjempefornøyd, det kunne ikke gått bedre :)
Neste salgsstunt er Skodjedagene her inne som jeg bor. 2 dager med masse folk og forhåpentligvis litt salg der også :)
Inntil videre så får jeg begynne å produsere opp de smykkene jeg har fått bestilling på, og kanskje lager jeg noen helt nye også. Ideene er der i hvertfall.
Den som venter får se ;)

Jeg legger ved noen bilder av armbånd denne gangen også.
De to som er bilder på er laget etter en ide' av Inger, ei kjempeflink dame som lager mye fint.
Jeg lager de på bestilling, og de kan fåes med så mange bilder på som du ønsker, med eller uten perler mellom leddene. Fargene på perlene velger du.
En kjempefin gave til en mor, søster, bestemor eller venninne
Kanskje en julegaveide' ?




♥  M  ♥




Armbånd med bilder på og perler mellom, matt sølvpolish
Kroner 450,-


Samme armbånd som på bildet over.



Armbånd med bilder, sølvpolish.
Kroner 450 ,-

Samme armbånd som på bildet over.



Kroner 400,-



Samme armbånd som på bildet over.



Kroner 400,-


Samme armbånd som på bildet over.



Kroner 400,-




Samme armbånd som på de 2 bildene over.



5 kommentarer:

  1. Flotte armbånd du viser fram atter en gang :)
    Ka er prisen på slike?????
    Nærmer seg jul som sagt
    Lykke til under Skodjedagene- håper du får solgt en del da !!!
    Når er dei dagene forresten?

    SvarSlett
  2. Takk for skryt Terese :)
    Armbåndene uten bilder koster 350 kroner, og de med bildene på koster 400 kr pr stk.
    Da kan du velge hvor mange bilder du vil ha på.
    En super julegave både til bestemødre, søstre og venninner.

    SvarSlett
  3. Glemte å svar på når Skodjedagane er Terese : De er 24 og 25. september :)
    Kommer du en tur?

    SvarSlett
  4. For noen nydelige armbånd! Likte spesielt godt de med bilder på. Spørs om ikke jeg må en tur på Skodjedagane for å bestille me et ;)

    SvarSlett
  5. så masse fint du lager Marianne!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...