onsdag 2. mai 2012

Hemmelig Perlevenn i April

Temaet denne måneden var nordlys, og det gjenspeiler denne pakken virkelig.
Her fikk jeg både Swarovski, Cats eye, glassperler og sølvbelagte perler, så denne pakken likte jeg veldig godt.

Det fulgte med et fint hjemmelaget kort og noen gode poser med te også.


Nydelig fine!!! Slike skulle jeg gjerne hatt flere av!


Swarovski! Får aldri nok av det :) Anhengene var ikke helt i slike farger som jeg vanligvis bruker, men jeg skal nok få brukt de likevel. Nydelige var de.
Og de blå rondellene i denim blue farge... får meg til å gjette at Hanne Kathrine er min hemmelige perlevenn.
Jeg vet at hun er veldig glad i denne fargen.




Dette er hintet....



Tusen takk for fin pakke!


♥   Marianne   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...