mandag 21. mai 2012

Det mest dyrebare i livet ♥

Det mest dyrebare jeg har i livet mitt er barna mine Mille og Noah, og nå har jeg omsider fått laget meg et smykke med bilde på, slik at jeg kan ha de med meg hele dagen 

Jeg foretrekker lange smykker, så dette har jeg laget slik som jeg liker det.
Skjønne små tekstplater, lavaperler, charms, bilde av ungene og en plate hvor jeg har stanset inn navnene deres.
Enjoy the little things in life 


Et slikt minnesmykke kan lages akkurat slik som du ønsker, og de kan også lages uten bilde.


Stakkars Noah fikk kappet av toppen av hodet sitt på bildet her, men jeg elsker bildet likevel 

Jeg har hatt liggende noen kjempefine Turkiser som jeg ikke visste hva jeg skulle bruke til, men idag prøvde jeg ut et par ideer, så her kan dere få se hvordan det endte.


Armbånd med hjertelås.


Smykke og armbåndet sammen.


Nydelige rosa porselensperler med hjerteanheng.


Nærbilde av anhenget.


Det var det jeg hadde å vise dere idag.
Vi blogges snart igjen 


♥   Marianne   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...