tirsdag 12. juli 2011

I morgen starter det!!!!

I morgen klokken 12 åpner ballet, eller rettere sagt, Ålesund Båtfestival!!!
Er jeg godt nok forberedt?????
Vel...det gjenstår å se. Men heldigvis så kan jeg ha med meg tengene og perlene mine til festivalen, og kanskje få tid til å lage litt nytt inni mellom.

I ettermiddag kommer Birgitte fra Molde med smykkene sine, og da skal vi to damen rigge oss til i teltet.
Det skal bli spennende å se hva vi kan få til sammen.
Vi har i hvertfall troen på at det skal bli kjempebra

Døgnet har ikke nok timer for tiden, og hele dagen og natta idag kommer nok til å gå med til å lage flere smykker, men dere kan jo likevel få se noen få av de jeg har laget siste tiden.



Jeg har fått med meg at peace-tegn er in for tiden, så her har dere min egen variant, laget av Swarovski-krystaller og stardustperler med grå skinnsnor.



Peace-smykke, men i andre farger.



Lekkert perlesmykke med detaljer i antikk sølv.



Nydelige rosa poreselensperler med stardustperler og rondeller med krystaller på.
Lurer på om jeg kanskje også skal lage en varient med charms på?
Hva synes dere?



Samme armbånd som på bildet over, men med lys grå porselensperler med perlemorsskimmer.





Tøft smykke med svart skinnsnor. Anheng med hjerte, nøkkel og stjerne.



Armbånd tredd på strikk med krystaller, glass og stardusperler.



Sommerlig friskt med perler og krystaller. Dette har jeg også laget i flere farger.



Lys lilla swarovski på gullfarvet metall.




Lys lilla Swarovski på gullfarvet metall.



Lekkert armbånd med søt jordbærcharms i S925.



Og endelig noe til gutta også:)
Smykke med øks på, og kjede av hematittperler.
Kjempetøft!
Jeg har også laget samme variant med kjede av svart jade og skinnsnor.



Søtt armbånd med charms i S925.



Søtt armbånd med lubbent hjerte i ekte sølv S925.



Hærlig turkist armbånd laget av porselensperler, stardustperler og rondeller med krystaller.
Dette har jeg også laget langt smykke til, et kjempefint sett :)

Det var det jeg rakk å vise dere idag kjære lesere ♥
 Neste oppdatering kommer fra Ålesund Båtfestival, so stay tuned, og ønsk meg for all del lykke til ;)

♥  M  ♥






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...