torsdag 13. januar 2011

Kveldens smykkesett ♥

Etter at jeg la ungene i kveld, fikk jeg endelig laget det smykkesettet jeg har tenkt å lage lenge, men aldri fått tid til å fullføre.
So here goes :) Håper dere liker det!
Legg gjerne igjen kommentarer, og del gjerne bloggen min med andre 



Langt smykke laget av svarte Swarovski-krystaller i ulike størrelser og fasonger, samt stardustperler og rondeller med krystaller.
Som charms har jeg valgt detaljer i pusset sølvfinnish, samt en ring som samler det hele med teksten
" Happiness "
Matchende armbånd uten charms, men med lås av S925.
Kroner 650 for hele settet.
Selges også separat, men da koster smykket 450 kroner, og armbåndet 300.




Det var det jeg rakk idag. Ha en god natt alle sammen

♥  M  ♥


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...