torsdag 27. januar 2011

Jeg har blitt utfordret av Smykke - øya....


..... og jeg tar selvfølgelig utfordringen på strak arm ;)


Fire tv-program jeg ser på :

1. Boardwalk Empire
2. Greys
3. Life on the ER ( Discovery )
4. Et lite stykke Thailand :) For et hærlig program!



Fire ting jeg har gjort idag :

1. Hatt åpning av brødavdelingen på en ny butikk.
2. Hentet verdens beste gullunger i barnehagen og gitt de et deilig bad før de la seg ♥
3. Laget pølsegrateng til middag.
4. Laget 2 nye smykker :)



Fire ting jeg ønsker meg :

1. En månedstur til Thailand !
2. Mer tid til å lage smykker.
3. En perlebutikk i nærheten av hvor jeg bor.
4. En slank og veltrent kropp.... Working on it!!!! ;)



Fire ting jeg liker dårlig :

1. Forutintatte mennesker.
2. Urettferdighet.
3. Edderkopper!!!
4. Late mennesker som snylter på andre.



Fire personer jeg sender denne utfordringen til :

1. Ingvill
2. Tonje
3. Karianne
4. Yvonne

Tar dere utfordringen jenter?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...