fredag 2. september 2011

Travel september måned .....

.........men jeg klager ikke ♥
For er det travelt, så betyr det at jeg har mye å gjøre med smykkene mine, og ingenting er vel bedre enn det ?
Hver eneste helg denne måneden er jeg på forskjellige markeder som jeg er blitt invitert med på, og det er kjempegøy.
Selvtilliten stiger et aldri så lite hakk opp når jeg blir kontaktet og bedt om stillle med smykkene mine, og slipper å være den som maser om å få bli med hele tiden :)
Staaaas for ho mor ja ;)
Er det andre som vil at jeg skal komme, så er det bare å sende meg en mail.

For de som er interessert i å komme på et av disse markedene, så ser lista slik ut :

3 -4 September er det HaNo - dagane på Haramsøy.
10 - 11 September er det Skodjedagane på Skodje.
17. September er det Høstmarked i Brattvågen, med Bondens Marked.
24 - 25 September er det Romsdalsmartnan på Åndalsnes .

Velkommen til alle som vil !

Ellers så har jeg litt annet på gang som er veldig spennende, men det må dere vente litt med å få vite, for foreløpig så er det hemmelig :)

Helt til slutt så kan dere få se hva jeg laget i går kveld, et bildearmbånd til ei kjekk bestemor og et bildesmykke til meg selv med verdens beste Mille og Noah på ♥
Da har jeg gulla med meg Wherever I Go ♥









Husk Give - Awayen jeg har gående også med to fine fotoarmbånd som premie, så del i vei!
Mer om denne finner dere her .
Nå skal jeg lage ferdig to smykker jeg holder på med og pakke ned alt jeg skal ha med meg i morgen.
Så blir det kvalitetstid sammen med min kjære og Senkveld på tv'n ;)





God helg videre kjære lesere


♥   M 


                 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...