fredag 12. august 2011

Ferien er snart over.....

....and I am back in Buisness etter ei 3 ukers pause fra perlene mine.
Det ble mye med 10 veeeeldig laaaange dager på festivaler i juli, så da jeg og Birgitte pakket sammen siste dagen i Molde, så var det godt å kunne koble helt av, både fra jobb og perler.
Men nå er batteriene ladet og jeg er full av energi og gode ideer igjen som må prøves, og litt av det jeg har laget nå skal dere få se idag  ♥


Nydelige store Rosenkvarts-perler.
Fargen lyver litt fordi jeg måtte ta bildet inne, de er egentlig lysere i rosafargen.



Klassisk perlearmbånd laget av glassperler, stardustperler og rondeller.



Smykke med snor av randsydd lammeskinn.

Og så jeg ikke glemmer det; tusen takk til alle som tok turen innom boden min på Ålesund Båtfestival og Molde Jazzfestival. Vi sees garantert igjen neste år også, om ikke før  ♥

 ♥  M   ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...