torsdag 23. juni 2011

Jeg trenger påfyll!!

Og litt påfyll fikk jeg igår da jeg fikk junipakken fra min hemmelige perlevenn.
En stor og fin pakke, med mange lekre perler.
Tusen takk Alina
 Denne gangen var det enkelt å gjette hvem som var perlevennen min fordi hintet var en søt liten babyfot med en blå sokk på ;)



Men jeg trener enda mere påfyll!!! Jeg skal som sagt lage mye smykker til de to festivalene jeg skal være med på i juli, så har noen av dere som besøker siden min perler for salg, så ta kontakt.
Jeg bruker ikke plast/akryl, men glassperler, krystaller, charms i metall, sølv, ferskvannsperler, anheng, mellomdeler, lenker, låser, swarovski, ja stort sett det meste.
Så kjære leser, sitter du med overskuddlager av slikt og mener at jeg kan ha interesse av disse, så legg igjen en kommentar her inne på siden min, eller send en mail til designsbym1@hotmail.com

Trekningen av konkurransen tar jeg i morgen i stedet, så du har fremdeles mulighet til å delta.
Men nå er det straka vegen inn på smykkeverkstedet mitt og lage flere hærligheter

Ha en super kveld videre!!

♥  M  ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...