mandag 21. februar 2011

Tre ting på en gang :)

I kveld har jeg lekt meg litt med perlene mine og laget to smykker med anheng. Anhengene går det an å ta av om man ønsker det.
Det som er litt kjekt med de smykkene jeg har laget idag, er at hvert smykke kan gjøres om til 2 smykker og ett armbånd ! Helt supert spør du meg. 
Smykkene er satt sammen av flere deler som du kan ta fra hverandre og sette sammen igjen for å lage smykket slik som du ønsker det.
Håper de faller i smak :)


Langt smykke laget av lilla Swarovski-krystaller og trippel forsølvet lenke med strasskule og lekre låser med krystaller på.
Kan brukes både med og uten angheng.
Kroner 590,-



Nærbilde av låsen.
Lekker, ikke sant?

Her er samme smykket i kort variant. Det jeg har gjort her er å forkorte smykket ved å ta bort en del som da blir brukt som armbånd.


Og her er selve armbåndet.



Langt kjede laget av blågrå perler, låser i S925, sølvbelagt kjede og et stort hjerte.
Kroner 600,-


Her er kjedet i kort variant.


Og her er armbåndet, som er en del av det lange smykket..

Ellers så må jeg beklage litt bildekvaliteten denne gangen.
Det er ikke så lett å bruke seg selv som modell og samtidig ta bildene, så der for ble ikke bildene helt topp denne gangen, men jeg håper jeg er tilgitt :))

Det var alt jeg hadde å vise dere idag. I morgen skal jeg opp tiiiidlig, tidlig for å dra til Oslo en snartur på jobb, så nå er loppekassa neste stopp :)

Ha en fin kveld!

♥  M  ♥


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...