fredag 31. desember 2010

Godt nytt år alle sammen !!!

Idag skal jeg ikke vise noe av det jeg har laget selv, men derimot vise pakken jeg fikk i desember fra min hemmelige perlevenn ♥

 
Jeg hentet pakken min på posten, og inni fant jeg denne.....
Hurra tenkte jeg, min favorittkonfekt!!!

Jeg åpnet lokket, og inni fant jeg 24 lekre røde organzaposer, en for hver dag fra 1. - 24.desember, jeg hadde fått min egen julekalender!!!
Gleden var stor, og jeg så fram  til hver eneste morgen når jeg kunne åpne en ny pose i kalenderen min.
Og inni fant jeg de skjønneste ting, alt ifra håndlagde ørekroker og creoler i sølv, nydelige stardustperler, noen hærlige små blomsterperler, og to andre sorter perler laget av edelstener som jeg ikke aner hva heter, men kjempefine var de.


Og den fineste gaven av alle var denne nydelige engelen, laget som et anheng



Tusen takk til min hemmelige perlevenn, som jeg tror er Hanne Katrine ♥

Vil også få ønske alle dere som følger meg et riktig godt nyttår, måtte 2011 bringe dere alt dere måtte ønske og mere til ♥


♥  M  ♥









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...