mandag 30. august 2010

I'm back!

Da er jeg klar til å vise litt av det jeg har laget siste tiden :)
Jeg lover å skjerpe meg og blogge oftere, men siste tiden har vært ekstremt travel, så da har ikke døgnet hatt nok timer rett og slett.
Jeg skal forresten være med på markedet i Korsatunnellen til helgen, så har dere lyst å komme å se på smykkene mine, så håper jeg dere tar turen.


 ♥  M  ♥




Lekkert armbånd laget av Swarovski-krystaller og sølvbelagte perler med krystaller.
Kroner 580 ,-



                                   

                                                     Samme armbånd som på bildet over.


                                          Armbånd laget av Swarovski-krystaller, kroner 480,-



Samme armbånd som på bildet over



Armbånd laget av grå perler og kuber med krystaller.
Kroner 350 ,-



Samme armbånd som på bildet over.



Søtt armbånd laget av Tjekkiske glassperler og sølvstjerner med krystaller.
Kroner 350 ,-



Samme armbånd som på bildet over.



Armbånd laget av beige glassperler og sølvbelagte sommerfulger med Swarovski-krystaller på.
Kroner 350,-



Samme armbånd som på bildet over.



Tøft elastisk armbånd, satt sammen av 3 armbånd med charms.
Kroner 300 ,-



Samme armbånd som på bildet over.



Langt kjede med lås, laget av ferskvannsperler og Swarovski-krystaller.
Hjertet er håndlaget av Bjørn Skutlaberg.
Kroner 490,-



                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...